KengKAWAN

March 15, 2011

kawan baik selamanya :)

rindu weyy. rindu nak lepak ngan yickyick, wickwick, boboi! rindu nak jamming. rindu nak lpak kat kincir angin. rindu nak lepak men gitar same2. rindu glerr weyy time dlo2! hahaha! tapi nak buat camne seme dah bawak haluan masing2! seme dh pegi belaja! seme dah tade mase! nak jumpe pon susah. kalu ade cuti pon bape kerat sangat laa jumpe! SUMPAH rindu kat korang weyy! bilerr agaknya dapat lepak cm dlo2 yep :( 

bia pon ade ramai kawan! tapi diarunk laa kawan terbaek aku! banyak mende kite org buat bersama! 


   nie laa kawan aku! 
time nie kite org pegi isap shisha kat TC! wiwick tade time nie! die stadi kat jengka! huhu



nie BOBOI! aha die nie baek! glerr pon yee! body kurus jee tapi makan mak aii xyah ckp laa! cam perut naga dah! xgemok2 jgak! hahaha! pic nie time pegi KL tido kat CITITEL hotel! abes bilik tu kite org keje kan! ahaha rase2 mmg makcik cleaner tu sumpah2 kite org sbb buat bilik cmtu! time nk balik kuantan tu belari pegi pudu! takot telepas bas! aleh2 dh smpai pudu rupe nye tiket bas smlm! hahaha boboi2! ngek ape laa die g beli tiket bas nk balik utk ari smlm pnye! agak nye bala kot! sbb kianat makcik cleaner tu! hahaha!
 tapi skang aku dah cam tak rapat ngan die nie! sbb ade krisis kot! ahaha maklom laa aku kan EGO bak kate yiyick!!

p/s ; aishh pk2 balik bangang jgak kite org nie dlo! hahahaha~ :)



nie plak yiyick! ahaha mmg baek ngn aku! cam adek beradek btol dah! huu dlo bole kate hari2 tido kat uma aku! sampai pagi2 pon mak aku beli brekfest skali utk die. g makan malam ngan family pon ade die ikot dlo. hahaha! nak kua banda ke msti aku ngan die! buat lesen kete pon same2! haha! time die dtg uma je, aku cakap laa kat mak aku " mak anak mak datang dah" hahaha! mak aku gelak jee!

p/s ; balik laa cpt giloo! rindu glerr kat ko tau! asl laa blaja jauh sgt! aishh! :D



nie laa wiwick! hero2 gadis! ahaha! kawan yang aja aku bawak kete! yg pakse aku bawak kete smpai nak langgar uma keling! haha semangat tol die nak aja aku bawak kete. die nie kalu kite org tak msg die ajak kua die tak kua laa! kene org msg baru kua! kalu tak diam je duk uma! tido pas ceroh! habitat ape tah die nie! kekekekeke! :) makan dh laa kuat! perot SYAITON tol! muahahaha! x)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
diarunk nie laa kawan baek aku kalu nak tau! hahaha! dri skola lgi tau! huhu tapi yg slalu buat hal aku kot! hahaha! tah laa! bia laa! ermm rindu weyy! :(


Persahabatan adalah satu pemahaman dalam dua tubuh
ingat laa sahabat itu susah nak di cari! bia hilang awek dari hilang kawan!
orang tue2 penah kate "bekawan bia ramai, bercinta bia satu"


p/s ;
tanpa kawan hidup aku sunyi! kawan jgak laa yang bole menceriakan aku selain ibu bapa! kawan jgak laa tempat aku luahkan perasaan, tempat aku berkongsi masalah!

have been missing u guys dude!
:(



padi : sahabat selamanya! :D

No comments: